Kaliteli bir blogunuz var ama yeterince okunmadığını mı düşünüyorsunuz? Hemen blogunuzu ekleyin, editörlerimiz onayladıktan sonra yazılarınız günde binlerce kişiyle buluşsun!

Türkiye'nin en popüler bloglarının toplandığı adrese hoşgeldiniz. Bu web sitesinde blog okuyucuları için birbirinden güzel blogları bulabilirsiniz. Siz de bir blog yazarıysanız blogunuzu eklemek için daha ne duruyorsunuz? Hemen ekleyin.

Pek yakında blog yazarı üyelerimiz arasında ödüllü kampanyalar yapacağız. Blogunuzu ekleyerek kampanyaya katılım için davetiye şansı da elde edeceksiniz.

Blogunuzu Ekleyin
grafik tasarımcının hobileri
 Bu Hafta: 3 - Ortalama: 0.5 - Sıra: 1
grafik tasarımcının hobileri
bildiklerini uygulayıp paylaşan, asıl mesleği grafik tasarımcı olan, hayatı ve insanları seven biri asortik.
Caddeüstü Özlüce Sizleri Bekliyor...
Birkaç gün önce Bursa Özlüce’de açılmış olan Caddeüstü Özlüce  Cafe Restaurant'ın konuğu olduk Bursalı blogger arkadaşlarımızla. Zengin menüsü ile herkesin damak tadına uygun birşeyler bulabileceği, Esat Fişek’in şahane dekorasyonu ile hem göze, hem de mideye hitap eden bir mekan Caddeüstü Özlüce. Çok çeşit vardı, hemen hemen hepsinin tadına baktık, yedik, içtik fakat benim favorim bir tatlısever olarak tabiki yine tatlı oldu. “Çikolatalı Sufle’’. Siz de benim gibi tatlı seviyorsanız özellikle tavsiye ederim:) Sevgili Bu...

Dekor Duvar Yapımı (Kendin Yap -DIY)
Evimizi aldığımızda salon ve mutfak arasındaki kombinin de bulunduğu duvarın hemen arkasına dolap yaptırmıştık. Fakat duvar ve dolabın dokusunun birbirine olan uyumsuzluğu ve hem de aralarında kalan boşluk sebebiyle duvar kağıdı vs uygulaması yapmamızı engelledi. Ve ben 3 yıldır ne yapabiliriz diye düşünüyordum.  öncesi ve sonrası... Kullandığım malzemeler: Saten alçı Su Bulaşık eldiveni İstediğiniz bir renk boya Evde olan derz dolgusuyla aradaki aşağıdan yukarıya doğru azalarak giden boşluğu doldurmaya başladım. Derz dolgum bit...

Çerçeve Yenileme
İkinci el eşya satılan dükkanları, bit pazarlarında, antika pazarlarında dolaşmaktan keyif aldığımı bilmeyen kalmamıştır sanırım. Özellikle bit pazarından aldığım ve üstüne birşeyler katarak, ben yaptım oldu demek ayrı bir keyif benim için.  Yine bit pazarında dolaşırken görmüştüm bu zeytinli çerçeveyi. Kimsenin ilgisini çekmeyecek olan bu çerçeveyi elime aldığımda aklıma neler geliyor, neler yapılabilir kısmını düşünmek beni mutlu eden yanı. Eşim ilk zamanlar elimi attığım herşeye bu ne ya, ne yapacaksın bunu, çöpç...

PEMBEZAMAN
 Bu Hafta: 2 - Ortalama: 0.6 - Sıra: 2
PEMBEZAMAN
Politika, Dizi, Film, Kitap, Şiir, Edebiyat, Fotoğraf, Gezi
Yacht Party & After Party- 14 Mayıs
      Herkese merhaba.Geçen yazımda bahsettiğim o meşhur tekne partisi işte bu partidir.Gençlik Durağı'nın iyi ki dediğim etkinliklerinden biri. Neden derseniz işin içinde benim adam olunca çok ballı oluyor.Beşiktaş sahilden yola çıkacak olan ve 4 saat boyunca boğaz turu yapacağımız teknemiz. Gündüz hava o kadar çok güzeldiki, akşam olunca şansa hem çok rüzgar vardı, hem deniz dalgalıydı.Baya sallandık anlayacağınız.Partimiz tam bir asker eğlencesi edasında bir parti oldu. Kız olarak 15 kişi vardık yoktuk öyle bir sayı. Er...

Nereleri Gezdim | Mayıs Ayı
Herkese merhaba canlar.Her ne kadar Haziran ayına girmiş olsak bile işler gereği aksayan çok yazım var.Başlıktan anlayacağınız gibi Mayıs Ayında gidip gezdiğim yerleri bu başlık altında birleştirmek, kısa kısa bilgiler vermek istedim.İlk olarak Bodrum'dan başlamak istiyorum. BODRUM TATİL YAZIM İÇİN TIK TIK Bodrum Anadolu Hotel Mekanı ve hizmetini çok beğendik.Gerek akşam etkinlikleri, gerekse havuz eğlenceleri ile tatile doyacağınız bir mekan.Yemekleri haricinde bir eksisi oluşmadı gözümüzde.Hele ki ben çok yemek seçen biri olduğum iç...

Ahmed Arif - Hasretinden Prangalar Eskittim
Merhaba canlar! iyisinizdir inşallah. malumunuz Haziran ayına girdik. Dün yazacaktım bu yazıyı ama yazamadım malesef...Ölümünün 25. yılında Anmak isterdim Ahmed Arif'imi.Herkes bilir ki en sevdiğim şairdir.Öncelikle çok kısa Ahmed Arif'den bahsetmek isterim.1927 Yılında Diyarbakır'da doğmuştur.Ortaöğrenimini Afyon Lisesi'nde tamamlamıştır.Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi'nde Felsefe eğitimi yaparken Ceza yasası'nın 141. ve 142. maddelerine aykırı eylemde bulunma savıyla ilki 1950, ikincisi 1952-53 olmak üzere iki kez tutukla...

Motorcu Kadın
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 3
Motorcu Kadın
BİR KADININ MOTOSİKLET AŞIĞI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜN. SÜRMEYİ VE YAZMAYI ÇOK SEVİYORUM. HAYATTA GEREKLİ TÜM BİLGİLER VE ÖZELLİKLE MOTOSİKLET HAKKINDA TÜM BİLGİLERİ WWW.MOTORCUKADİN.COM DA BULABİLİRSİNİZ.
BUSRA GENC
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.3 - Sıra: 4
BUSRA GENC
Moda,Kozmetik Ve Güzellik Üzerine Aradığınız Herşey Bu Blogda
Evde Cilt Bakımı Nasıl Yapılır ?
Herkese merhabalarİş hayatına döndüğümden beri bloguma fazla vakit ayıramıyorumPazar günü demek çalışan kadınlar için uzun kahvaltı,bol yatış ve cilt bakımı demektirHiç değilse bu benim için böylePazar günlerini genel olarak cilt,saç ve el ayak bakımına ayırıyorumTabi ki bu bakım bütün gün sürmüyor :) İlk olarak cildimi Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu ile temizliyorumAçık ara en memnun kaldığım temizleyicidir kendisi hem ekonomik hemde büyük boy olması da ekstra  Daha sonra ıslattığım cildimi Neutrogena'nın likit temizl...

Xp Nude 2 Göz Farı Paleti
Herkese merhabalarXp markasını Instagram'da tesadüfen keşfetmiştim.Daha sonra blogger arkadaşlarımın kullanmaya başladıklarını gördüm.Üzerine bir de Sevgili Fashiolala'nın kanalında görünce bende denemek istedimGenel olarak bir milyoncular diye tabir ettiğimiz yerlerde bulabilirsiniz Herkesin en çok merak ettiği konu tabi ki içeriği Renkler Naked 2 palete çok benziyorHem gece hemde gündüz makyajı için idealPeki kalıcılık ve pigmentleri nasıl ? Kalıcılığını ve pigmentasyonunu çok sevdimGeçtiğimiz günlerde düğün makyajımı bu palette ki ...

The Body Shop Born Lippy Watermelon
Herkese merhabalarÇok sevdiğim ve bittikçe alıp stokladığım vazgeçilmez dudak balmım The Body Shop Born Lippy Karpuzlu ! Misler gibi karpuz kokan bu balmları bir kere kullanan tekrar almak istiyor Dudak bakım ürünleri ve vücut losyonlarına karşı zaafı olan biriyim ve ambalajı güzelse o benim için alınacak listesindedir Born Lippy'nin hem minnoş bir görüntüsü var hemde misler gibi kokup dudaklara muhteşem bir nem kazandırıyor. Bu benim ikinci balmım ortadan dibini görmeme az kaldı Çok ama çok hafif bir renk veriyor dudaklara,nem kazandırıyor v...

perili blog
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 5
perili blog
Perisiyle annesi
Kıtır Kek Dilimleri
Peri kız keki çok sever. Ama sade ya da kakaolu-çikolatalı olacak. Ceviz, meyve vs. girdi mi içine ağzına almaz. Hepsini oturup kendim yiyemeyeceğime göre ya acilen misafir çağırmam gerekir ya da bi hile bulmam... Buldummm... Kekleri bir güzel dilimledim, tepsiye yaydığım yağlı kağıt üzerine dizip fırına verdim. 100 derecede kıtırlaşana kadar kaldılar fırında. Yanmadan yavaş yavaş kurudular. (Bu teknik ayrıca meyve kurutmak için de kullanılabilir.) Soğuduktan sonra kavanoza koydum uzun süre kıtırlığını kaybetmeden kaldı. Dışarı çıkarke...

Sanat Benim İçin :P
Kreatif konularda çok maymun iştahlıyım. Hoşuma giden her el işini yapmak istiyorum ama sonuçlandırmakta pek başarılı değilim sanırım. Hobi edinemiyorum bu yüzden. Geçen kış evime çok yakın, belediyeye ait bir binada açılan ücretsiz kurslara kayıt yaptırdım ve El Sanatları'na gittim. Biraz malzeme tanımak, boyalarla tekrar haşır neşir olmak, çalışma alanı oluşturmak ve kendimi gaza getirmek için iyi olacağını düşündüm. İlerleyen zamanlarda gördük ki  mekan yetersizdi böyle bir kurs için. Sınıflar küçük, masalar dar, ortam ha...

KidZania Yaz Okulu Açık Hava Etkinlikleriyle Çok Eğlenceli!
Oğlum ve ikiz kızlarımla sık sık KidZania’yı ziyaret ediyoruz. Çocuklar KidZania’da zaman geçirmeyi çok seviyorlar. Ben de Kidzania’da hem eğlenip hem de bilgilendikleri için onları KidZania’ya götürmeyi seviyorum. 10,000 metrekareye yakın bir alanda ve güvenli bir ortamda  pek çok farklı etkinliği deneyimlemeleri harika bir imkan. Dünyada 15 ülke, 18 şehirde faaliyet gösteren KidZania, anneler ve çocukları için harika bir Yaz Okulu programı hazırlamış. KidZania Yaz Okulu’nun aktiviteleri anneler ve çocuklar tarafından anketlerle belirle...

tavsiyesever
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.2 - Sıra: 6
tavsiyesever
Makyaj, cilt bakımı, saç bakımı. Burda tecrübe konuşur.
Philosophy Purity Made Simple Cleanser
Merhaba arkadaşlar, uzun süredir kullandığım, ikinci kez aldığım bir üründen söz edeceğim. Philosophy Purity Made Simple Cleanser  , oldukça meşhur bir temizleme jeli. Maalesef ülkemizde satışı yok bu markanın. Ama olsun. Bu beni durduramaz. Bir şey meşhur olmuşsa illa ben de denemeliyim. İlla benim de olmalı. ;) Philosophy Purity Made Simple Cleanser Daha evvel  güzellik blogumda  defalarca temizleme jellerinden söz ettim. Ama bunun pek &#...

Dior Glow Maximizer
Merhaba arkadaşlar, bugün aydınlık makyaj severlerin de dikkatini çekeceğini düşündüğüm bir üründen söz edeceğim. Bugün ki konuğum Dior Glow Maximizer isimli aydınlatıcı. Aslında ister aydınlatıcı isterseniz de baz olarak kullanmak mümkün. Geçenlerde  güzellik blogumda   Nars Copacabana Aydınlatıcıdan söz etmiştim. Dilerseniz onu da okuyabilirsiniz.Dior Glow MaximizerDior Glow Maximizer ambalaj olarak ...

Uygun Fiyatlı Rujlar 10
Merhaba arkadaşlar, Uygun Fiyatlı Rujlar yazı dizimiz devam ediyor. Uygun fiyatlı en iyi rujları beraber bulmaya, keşfetmeye devam. Bugün bahsedeceğim rujlar  umarım hoşunuza gider ve sizin için faydalı bir yazı olur. Uygun Fiyatlı RujlarBu yazımda bir adet Pastel marka rujdan, 2 adet Loreal marka rujdan söz etmek istiyorum. Hepsi de yapı itibariyle mat kategorisinde geçiyor. Önce hepsinin ambalajlarını tek tek gösterip, sonra renkleri ve yapıları hakkında ko...

Makeup Lovers Life
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 7
Makeup Lovers Life
Makyaj, kozmetik, cilt bakımı, saç bakımı, güzelliğe dair bir blog. Hepinizi bekliyorum.
Wet n Wild- CoverAll Concealer Palette
Herkes çok uzun bir aradan sonra merhabalar! Niye bu kadar ara verdin diye soracak olursanız, hayatımızda çok büyük değişiklikler yaşadıkta o yüzden ama bunlar o kadar hızlı ve kararsızca oldu ki adaptasyon sürecimiz biraz uzun sürdü ve o yüzden bu kadar ara vermek zorunda kaldım. Ne mi oldu :) Tayinimiz çıktı ve artık memleketlerimize çok yakın yerlerde oturuyoruz. Anlayacağınız ev toplama, eşyaların taşınması, ev bulma, yerleşme, eksikleri tamamlama, yeni ortama ve şehre alışma gibi bir sürü faktör yazmama maalesef engel oldu. Özellikle ye...

MAC - Mineralize Blush Dainty
Herkes Merhabalar!Bugün sizlere başlıktan da anlayabileceğiniz üzere koleksiyonumda ki severek kullandığım allıklardan biri olan Mac Mineralize Blush Dainty rengini tanıtacağım. Adından da anladığınız üzere bu bir mineral allık. Mineral olması evladiyelik anlamına geliyor çünkü o kadar güzel renk veriyor ki azar azar kullanıyorsunuz. 3.5 gram bir allığı azar azar azar kullanmak demekte neredeyse aynı allıktan bir daha alma ihtiyacı duymamak demek.  Rengi gördüğünüz gibi harika bir pembe. O kadar doğal bir pembe ki kontür ya da bronzer ...

La Roche Posay - 50+ Anthelios XL Ultra Light Güneş Kremi
 Herkese Yeniden Merhaba! Son yazımdan bu yana havalar aynı gitse de nihayet güneş ve sıcak hava bu gün yüzünü gösterdi! Çok özledik seni be yaz! Güneş, sıcak, deniz, kum, güneş ah bir bilsen hasretinden neler çektik. Yazı her zaman çok sevmişimdir. Her ne kadar Ege Bölgesi yazları kavrulup insanın kolunu kıpırdatacak hali olmasa da sıcak kumlardan serin sulara kısmı beni her zaman hep cezbetmiştir. Denizin kokusu, tuzlu suyun tende bıraktığı his, yazlık elbiseler, terlikler, sandaletler, hasır şapkalar, güneş kremleri. Güneş kremler...

Hayat Güzel Biyer
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 8
Hayat Güzel Biyer
Gezi Yazılarım, Sofra Düzenlerim, Kitap Yorumlarım ve Bebeğimle İlgili Güncel Hayatımdan Kesitler
Örgü Kaktüs Yapımı
İnstagramda ve Youtube'da Duygunun Diy Günlüğü isimli bir sayfayı takip etmeye başladım, kendin yap projelerinden hoşlanan herkese tavsiye ediyorum. Duygu sayesinde bir gecede hemen yapılabilecek çok kolay bir kaktüs ördüm ve sizlerle paylaşmak istedim. Çok basit bir şekilde anlatmaya başlıyorum. Benim ipim bonbon ipin koyu yeşil rengi. Bu ipin kalınlığı çok fazla olmadığı için ve ben kaktüsümün tok durmasını istediğimden ipi iki kat yaptım ve 16 ilmek atarak örmeye başladım. Bir ters bir düz örüyorsunuz hepsi bu:) İstediğiniz uzunluğa g...

İzmirde Butik Pasta Önerisi
Eliz'in doğumgünü için ne yapsak diye düşünürken işe önce pastadan başlamaya karar verdik. Hem pastası lezzetli hem süslemeleri profesyonel hem de zamanında mekana teslim yapan bir yer arayışa girdik. Gözüme bir kaç yer kestirsem de mekana teslim konusunda sıkıntı yaşadık. En sonunda aradığım üç kritere de uyan Gülümseten Fırında karar kıldık. Ben kendisine instagram adresinden ulaştım, sonra whatsup yazışmalarıyla detayları konuştuk ve hiç sorunsuz bir süreç yaşadık. İzmirde yaşayanlar için küçük bir tavsiye olsun istedim. Sevgi...

Eliz Bir Yaşında
Canım kızım çok çabuk büyüdü bebeklikten çıktı ve artık yaş aldı. Onun bir senelik hayat yolculuğunda ben de onunla birlikte yeniden doğdum yeniden sevdim yeniden üzüldüm, kaygılandım, duygulandım, ağladım, güldüm. Allah'ın bana hediyesi olan kuzum keşke hep kucağımda taşıyabileceğim kadar küçük kalsa, geceleri hep bana sarılarak uyumaya devam etse. Henüz bir yaşına girmesine rağmen zamanın çok çabuk geçmesinden ve bizden uzakta bir hayat kurmasından kaygılanır oldum. Annelik en uzak olasılıklar için bile kaygılanmakmış:) Allah is...

Vintage&Makeup
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 9
Vintage&Makeup
Güzellik ve bakım merakıma vintage paylaşımlar eklendi, ortaya Vintage&Makeup bloğum çıktı. Cildimiz güzellik ve bakım ürünleri ile, ruhumuz "vintage" tabir ettiğimiz paylaşımlarla güzelleşsin. Sevgiler,
VINTAGE- DEKORATiF DUVAR RAFI "KALBURAF" :)
Merhabalar!En sevdiğim ay Aralık, sana da merhaba!Normalde, şimdiye kadar yılbaşı ağacı süsleme ritüelimi yaklaşık 1 ay önce tamamlamış olarak Christmas ruhuna bürünmem gerekirdi. Daha doğrusu bu bir gereklilikten ziyade alışkanlıktı benim için. Sanırım daha hevesli, daha heycanlı, daha çocuktum. Neyse, bu satırları karşımda hala ağacımın kutusundan bana baktığı koltuktan yazıyorum. Ağacımı kurup, hediyeler almaya başlayıp, yılbaşı menüsünü bile hazırlamam beklenirken tüm bunları yapmadığımı gören ailem ve arkadaşlarım hastam...

SEPHORA AVOKADO YÜZ MASKESi
Herkese merhabalar! ^^Sonbahar'ın en güzel hissedildiği ay Eylül benim de en sevdiğim ay, çünkü bana kış'ı getiriyor, pek severim :) Severim sevmesine de bütün alerjilerim de bu ay başlıyor maalesef, şimdiden kurudu ellerim ve yanaklarım. Yaz bitiminde güneşten kuruyan saçlara bakım, sonbahar da nemsiz kalan ciltlere bakım, kışın ise soğuklar bastırdığında hiç bir şey yapmadan sırf bakım yaparak yaşamak lazım sanırım :) E tabi günlük hayatın getirilerinden pek fırsat kalmıyor bakıma, bu da hayatın gerçeklerinden. Neyse, bundan bir ay...

SiYAH NOKTA TEMiZLEYiCİ BURUN BANDI - AGiSS BURUN BANDI (A101)
Merhaba!Bir süredir siyah nokta temizleyici burun bantları ile ilgili bir yazı yazmak istiyordum. Bir kaç hafta önce A101 de daha önce görmediğim bir markaya rastladım, alıp denemek istedim. Sonuç; Agiss daha önce denediğim bantları bir kenara attırdı :)Gratiste satılan Celluca marka bantları kullanıyordum bir aralar, fakat son zamanlarda bulamamaya başladım. Bim de satılan bantlar ise kara borsaya düşmüşcesine bulunamıyordu. Herhalde herkesin heryerini noktalar bastı diye düşünüyorum artık :) Neyse, Agiss diğer bantlara göre daha kokusuz. İşin ko...

halituzan.com
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 10
halituzan.com
Kişisel Blog
Karaca Yemek Tarifleri
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 11
Karaca Yemek Tarifleri
Amacımız daha geniş kıtlelere uzanıp, halka hizmet etmektir
Sandal Köfte tarifi
Sandal Köfte tarifiMalzemeler : 300 gr kıyma1 adet yumurta1 adet kuru soğan1 tutam maydanoz2 çorba kaşığı galeta unu Karabiber, kimyon, tuzİç harcı için :12 adet taze mantar2 adet sivri biber2 adet domates2 diş sarımsak 1 adet kuru soğan1 tatlı kaşığı salça1 tutam maydanozRendelenmiş kaşar peyniriKarabiber, kekik, tuzYapılışı : Kıymayı karıştırma kabın ın içine alıyoruz. Yumurta, az miktarda galeta unu, Karabiber, tuz ve  bir tutam maydanoz ilave edip karıştırıyoruz. Bir yumurta büyüklüğünden biraz daha küçük kıyma kopa...

Adana Kebap Tarifi
Adana Kebap Malzemeler : Yarım kg kıyma (mümkünse tek çekilmiş kuzu eti)2 tane salçalık biber2 tane yeşilbiberBir yemek kaşığı acı biber salçasıBir tatlı kaşığı silme tuzİstenirse 1 çay kaşığı acı toz biberİstenirse 150 gr kuyruk yağı1 yemek kaşığı sıvıyağ1 çay bardağı kıyılmış maydanoz. Servis için :Ev yapımı kolay mayalı lavaş pide, soğan, domates, maydanoz ve salatalıktan oluşan salata Yapılışı : Biberlerin iç kısımları temizlenerek ince ince kıyalım. Maydanoz, biberler, kıy...

Bezelyeli Etli Börek Tarifi
Bezelyeli Etli Börek Tarifi Malzemeler : 1 paket milföy hamuru2 adet orta boy soğan250 gr kuzu eti2 adet orta boy domates1 yumurtanın sarısı1 su bardağı haşlanmış bezelye1 demet maydanoz1 çorba kaşığı margarin1/2 çay bardağı sıvı yağYapılışı : Tencereye margarini ve sıvı yağı alalım ve kızdıralım. Fındık iriliğinde doğramış olduğumuz kuzu etlerini ilave edelim. Bırakmış oldukları suyu çekene kadar kavuralım.  Soğanları ilave edip pembeleştirelim. Kabukları pembelenmiş ve küp şeklinde doğranmış domatesleri ilave ederek 5 ...

KelimeTozu
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 12
KelimeTozu
Kitap, sinema, tiyatro, gezi, bakım konularının ve denemelerin yer aldığı kişisel blog.
Bir Muhteşem An Müsveddesi
Allah’ın her günü uyandığımda yapacaklarımın beni tekmili kıyafetle karşılayacağı bir günü bekliyorum. Bu düşünceyle uyuyamıyor, zaten doğru dürüst beceremediğim nefes çalışmalarına kendimi veremiyorum. Bir de vakti zamanında ile başlayan sözcüklerimi sudan çıkarıp yatmadan önce ağzıma takıyorum ki iyice kafa göz yarabileyim zihnimi. İnsan, kendi kendinin doktorudur sözünün, üç beş bilemedin on kez deneneme yanılma yoluyla doğruluğunu kabul edebilmiş bir kadınım neticede. Zaten bir şeyi de ilk okuduğumda anlayacak kadar da ...

Olay Yerine İntikal 6
“ Saat kaç?” “ Vakti.” “ Yanlış. Görebiliyorum. İleriye almışsın bazı sahneleri. Bana bile dürüst davranmıyorsun.” “Sana bakmadan daha iyi idare edebiliyordum. Arada, tamam kabul, çoğu kez seni de oyuna dâhil ediyor, suçu ikiye bölüyordum. Doğru ya da sapıkça olması bu düşüncelerin kimsenin umurunda olmadığını bildiğimden kendimce inandığım bu doğruya tutunup insanca bir çabaya girişmiştim.” “İnsanca… Bir yerden duymuşsun. Sana ait değil bu kelime. Radyoda çalan ne?” “Ezginin Günlüğü, Bilmiyorum Ne Olacak.” ...

Paris Sıkıntısı
Sembolizm akımının kapıları daha ardına kadar açılmadan girişte ilk duyulan çığırtkanlardan biri Charles Baudelaire. Şiir, onun evreninde şiirin kendine has uyumundan farklı olarak bir de uyaksız tonlarla seke seke geçer düzyazı tarlasından. Kök salan her bir meyveden alınan ısırığın verdiği lezzetin sende, bende, onda farklılığıyla, farkını bugün dahi hissettirir iyiden iyiye. Ne yaşadığını bilsen, onun nelerden beslendiği ya da beslenemediği hislerini alıp üst üste koysan deneyim denilen ağaç gövdesinde iki soluklansan ancak idrakı...

Galatasaray Arena - 1905 - Sarı Kırmızı
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 13
Galatasaray Arena - 1905 - Sarı Kırmızı
Galatasaray haberlerinin günlük girildiği bilgi blog sitesi, hergün en az 2 içerik girilmektedr
İstanbul Koltuk Yikama
Koltuk yıkama profesyonel iş kapsamı içine alınmış olup deneyim ve kaliteli ekipman ile mükemmel bir hizmete dönüşebilir. İstanbul geneline yayılmış İstanbul Profesyonel Koltuk Yıkama firmamız bir temizlik firması olup koltuk yıkama konusunda ağırlıklı profesyonel ve mükemmel hizmet sunmaktadır. Koltuk yıkama hizmeti ev koltuk yıkama , ofis koltuk yıkama , oto koltuk yıkama, araç koltuk yıkama gibi alt dallara sahiptir.  Okul konferans salon koltukları, sinema koltukları, toplantı odası koltukları, otel koltukları gibi sandalye ve koltuk ad...

Galatasaray\'da Cuma paniği!
Haftanın açılış maçında Elazığ'ı konuk edecek olan Cim Bom bu sezon 4. kez cuma sınavına çıkıyor. Bundan önceki 3 karşılaşmada Eskişehir ve Antalya ile berabere kalıp, Konya'yı güç bela yenen Aslan'ı salı günü de Juventus'la final maçı bekliyor!Süper Lig’de 14. hafta Galatasaray ile Sanica Boru Elazığspor arasındaki mücadeleyle başlıyor. TT Arena’daki karşılaşma saat 20.00’de, maçın hakemi ise Çağatay Şahan. Lider Fenerbahçe ile arasında 9 puan fark bulunan Sarı-Kırmızılı ekip, Okan Buruk yönetiminde zor günler geçiren Elaz...

Galatasaray\'da Cuma paniği!
Haftanın açılış maçında Elazığ'ı konuk edecek olan Cim Bom bu sezon 4. kez cuma sınavına çıkıyor. Bundan önceki 3 karşılaşmada Eskişehir ve Antalya ile berabere kalıp, Konya'yı güç bela yenen Aslan'ı salı günü de Juventus'la final maçı bekliyor!Süper Lig’de 14. hafta Galatasaray ile Sanica Boru Elazığspor arasındaki mücadeleyle başlıyor. TT Arena’daki karşılaşma saat 20.00’de, maçın hakemi ise Çağatay Şahan. Lider Fenerbahçe ile arasında 9 puan fark bulunan Sarı-Kırmızılı ekip, Okan Buruk yönetiminde zor günler geçiren Elaz...

Şimdi | Bloglama Zamanı
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 14
Şimdi | Bloglama Zamanı
Blog Yazarlığı, Blogger Eklentileri, Blogger Şablonları, SEO ve Sosyal Medya Üzerine Bilgiler, Blogger Yardim
Personal fashion blog
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 15
Personal fashion blog
Anneliği bütün mesleklerin önüne almış çocukları ile birlikte yeni ve uzun bir yolculuk içinde kendi hobilerine de yer veren kendi tasarladığı takılar dışında takı kullandığında rahatsız olan devamlı kendini geliştiren içimdeki yo
güncel bebek
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 16
güncel bebek
anne&bebek günlükleri bebekle yaşam
eleştiriyorum
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 17
eleştiriyorum
Her konuda eleştiri
Afrikalı Leo
Afrikalı Leo , Amin Maalouf'un yazdığı ilk romandır. İlk basımı Fransızca olarak 1986 yılında yapılmıştır. Yayımlandığı yıl Fransız - Arap Dostluk Ödülü'nü kazanan roman günlük, anı şeklinde yazılmıştır. Eser İslam ve Hristiyanlığın karşılıklı etkileşimi ve benzerliklerini ortaya koymaktadır.1489’da Granada’da doğan, 1488’den 1527’ye kadar her geçen yılı oğluna, kendi yaşadıklarını, anne ve babasından dinlediklerini tarihi gelişmelerle birlikte bir anı defterine aktarımı olan kitap, gezgin Afrikalı Leo hayat...

TRAFİK MAGANDASI
Çağımızın ve ülkemizin en büyük sorunlarından biridir trafik. Nüfus, sürücü ve motorlu taşıtların artmasıyla birlikte trafikte yaşanan sorunlar da git gide artmaktadır. Her gün  yüzlerce kaza yaşanmaktadır ve her yıl binlerce insan trafik terörüne kurban gitmektedir. Peki neden?İstatistiklere bakıldığında kazaların %80’inin sürücü hatalarından kaynaklandığı görülmektedir. Hızlı araba kullanmayı , hatalı sollama yapmayı , makas atmayı ,trafikteki arabalarla yarışmayı, alkollü araç kullanmayı iyi  bir marifet olarak gör...

TÜRKİYE'NİN DARBE GEÇMİŞİ VE 15 TEMMUZ
27 MAYIS 1960 DARBESİ : 27 Mayıs 1960 yılında 37 subay tarafından gerçekleştirilen darbe Türkiye Cumhuriyeti tarihinde gerçekleştirilen ilk askeri darbedir. Dönemin Cumhurbaşkanı, Başbakanı, Genelkurmay Başkanı ve 200'den fazla general tutuklanmış, 37 subay ve Emekli Orgeneral Cemal Gürsel'in oluşturduğu Milli Birlik Komitesi ülke yönetimini üstlenerek 9 Temmuz 1961 tarihinde 1924 anayasasını yürürlükten kaldırmıştır. 12 MART MUHTIRASI : 12 Mart 1971 tarihinde Genelkurmay Başkanı Memduh Tağmaç ve kuvvet komutanlarının imzasıyla Cumh...

hamilelik takip
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 18
hamilelik takip
Sitemiz hamilelik takip kelimesinde öncü sitedir.
Detaylı İstatistikler
Ortalama (Son 10 Haftalar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
15.6 140.7 784.7
Toplam (Tüm Zamanlar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
8,773 37,405 569,048