Kaliteli bir blogunuz var ama yeterince okunmadığını mı düşünüyorsunuz? Hemen blogunuzu ekleyin, editörlerimiz onayladıktan sonra yazılarınız günde binlerce kişiyle buluşsun!

Türkiye'nin en popüler bloglarının toplandığı adrese hoşgeldiniz. Bu web sitesinde blog okuyucuları için birbirinden güzel blogları bulabilirsiniz. Siz de bir blog yazarıysanız blogunuzu eklemek için daha ne duruyorsunuz? Hemen ekleyin.

Pek yakında blog yazarı üyelerimiz arasında ödüllü kampanyalar yapacağız. Blogunuzu ekleyerek kampanyaya katılım için davetiye şansı da elde edeceksiniz.

Blogunuzu Ekleyin
BeautyByGizzy
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.3 - Sıra: 1
BeautyByGizzy
BeautyByGizzy
FARMASİ ZEN VELVETY TOUCH FOUNDATION
Herkese iyi akşamlar, Bugün sizlere yaklaşık üç haftadır severek kullandığım Farmasi Zen Velvety Touch Fondöteni' nden bahsetmek istiyorum. Good evening everybody, Today I wanna share with you a foundation that I have been using three weeks, Farmasi Zen Velvety Touch Foundation. İlk olarak söylemek isterim ürün  kuru ciltlerin sevebileceği bir fondöten değil, yağlı ve karma ciltler ise bu fondötene bayılacak çünkü hafif mat bir bitişi var. Eğer hafif matlıktan hoşlanmıyorsanız tam mat bir görünüm istiyorsanız sevdiğiniz transparan bir pudr...

OSEQUE CYBER SHINE OXYGEN MASK CLEANSER
Herkese yeniden merhaba :)Evet biliyorum neredeyse iki ay olacak blog a uğramayalı ama ne yaparsınız sınavlar bazen peşinizi bırakmıyor ve tüm zamanınızı yiyor. Sonunda özgürüm ve bol bol bloguma vakit ayırabileceğim. Birçoğumuzun bildiği üzere  Limonian  Kore'de satışı oldukça fazla olan genellikle cilt bakımı ürünlerini ülkemize getiren bir firmadır. Yaklaşık iki hafta önce bana gönderilen Oseque Cyber Shine Oxygen Mask Cleanser ı düzenli olarak her gün kullandım ve şimdi sizlerle ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyo...

40 yaş altı "En Zengin Patron"
Ekonomi dergisi Forbes, Türkiye’nin en zengin 100 ismini açıkladı. 1982 doğumlu Erden Timur, Forbes’ın bu yıl açıkladığı ‘En Zengin 100 Türk’ listesinin 40 yaş altı en zengin patronu olarak dikkat çekiyor.Ekonomi dergisi Forbes’in ‘En Zengin 100 Türk’ listesinde ilk sırayı 2,9 milyar dolar Serveti ile Murat Ülker aldı. Bu yıl İlk 100’e 18 yeni isim girdi. 400 milyon dolar servetiyle Nef İcra Kurulu Başkanı Erden Timur, listede 40 yaş altı en zengin patron olarak dikkat çekiyor. 1982’de Mersin’de doğan ve orta öğrenimini Tarsus Ameri...

Gülce - Lezzetli Tarifler
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 5.5 - Sıra: 2
Gülce - Lezzetli Tarifler
Yapımı kolay ama lezzetli mi lezzetli yemek tarifleri bulabileceğiniz kişisel bir blog.
turgayaksoy.com
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 2.2 - Sıra: 3
turgayaksoy.com
Ön yargısız ve tarafsız yazılar. İş dünyası, politika, spor, gündem, yaşam.
Hayata dair hersey....
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 4
Hayata dair hersey....

Hamilelikte kilolar!
Ahh bu kadınların her zaman kilolarla başı dertte :) hamilelik de bile. Sağlıklı bir gebelik için mutlaka hamile kalmadan önce ideal kiloda olmak hem anne hemde bebek için çok önemli. Ben ideal kilo ile hamile kaldım ama maalesef hareketsizlikten dolayı biraz saldım kendimi. Yani benim gibi 7*24 saat ayak ayağa uzanıp hamileliğinizi geçirmeyin :) En çok tatlı krizlerim tutar dayanamam diye korkarken neredeyse hiç tatlı yemedim hat da tiksindim. Ama hamurla arası iyi olmayan ben, bir dilim ekmek bile yemeyen ben, hayatımdan hamuru çıkaran ben, kendimi her ö...

Yeni müjdeler.....Yeni Hayat.....
Uzun zamandır buralarda olmayışımın büyük bir sebebi var. Hat da çok sebepler var ama en önemli sebebimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Allah'ım anne baba olmayı bize nasip etti.Ve sabırsızlıkla gün sayıyor ve oğluşumuzu bekliyoruz. Sanki yıllar önce bir erkek çocuğumun olaçağı içime doğmuş ve tesadüfen erkek bebek için görmüş olduğum kıyafetleri almıştım. Şimdi nasıp olursa bebeğime giydirmenin hayaliyle yaşıyorum. Gelelim hamileliğin o meşhur ilk aylarına. Kabussssssssssss gibiydi.Mide bulantılar, baş dönmeler, uykusuzluk, iştahsı...

Dogumgünü cocugu
Bu aralar bazi sebeplerden dolayi pek birseyler paylasamadim ama cok özlemisim buralari cokkkk.Arayi kapatmaliyim :)  Gelelim dogum günü cocuguna. Evet bir dogum günü daha atlattik.Nisanin 27 sinde esimin dogum gününü kutladik.Eski takipcilerim bilirler herzaman özel günler icin özel süprizler,hediyeler vs. hazirlamaya calisirim ve bu seferde esime büyük bir süpriz yaptim.Cocuk gibi sevindi ve buda beni mutlu etti. Esim tammmm bir fenerbahce fanatigi ( ben ise Galatasaray) :))  bu yüzden dogum günü konsepti fenerbahceydi. Hediye olarakda Playstation ve Pes...

OYA ÖRNEKLERİ DANTEL ÖRNEKLERİ
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.4 - Sıra: 5
OYA ÖRNEKLERİ DANTEL ÖRNEKLERİ
BLOĞUM DANTEL ÖRNEKLERI,DANTEL,IĞNE OYASI ÖRNEKLERI,OYA ÖRNEKLERI,HAVLU KENARI DANTELI,YAZMA ÖRNEKLERI,OYA ÖRNEĞI,YAZMA OYASI,DANTEL MODELLERI,OYA MODELLERI,YEMENI ÖRNEKLERI,OYA,LIF ÖRNEKLERI,LIF MODELLERI,YEMENI OYASI,ÖRGÜ GİBİ MODELLER SE
tasma karanfil
öyle güzel  öyle emek verilmiş ki  ortaya böylesine göz alıcı bir güzellik çıkmış. iğne oya ile yapılan bu eşsiz takılar kolyeler küpeler ülkemizde çok ilgi gördüğü gibi özellikle avrupa olmak üzere dünyanın her yerinden talep görüyor.başkentimiz ankara nın nallıhan ilçesi bu el sanatları ile marka olma yolunda ilerliyor.bize de düşen nadide el sanatlarımızı,iğne oyalı takılarımızı sizlere ulaştırıp kültür zenginliğimize katkıda bulunmaktır.kültür zenginliğimiz de bu gibi paylaşımlarla yayılıp gelişmiş...

aşkı memnu kolye
öyle güzel  öyle emek verilmiş ki  ortaya böylesine göz alıcı bir güzellik çıkmış. iğne oya ile yapılan bu eşsiz takılar kolyeler küpeler ülkemizde çok ilgi gördüğü gibi özellikle avrupa olmak üzere dünyanın her yerinden talep görüyor.başkentimiz ankara nın nallıhan ilçesi bu el sanatları ile marka olma yolunda ilerliyor.bize de düşen nadide el sanatlarımızı,iğne oyalı takılarımızı sizlere ulaştırıp kültür zenginliğimize katkıda bulunmaktır.kültür zenginliğimiz de bu gibi paylaşımlarla yayılıp gelişmiş...

oya örneği 223
22016 yılı geldi hoş geldi dedik ama birde bakmışız ki 4. ay yani nisan gelmiş.bir yıl daha bitti bir yaş daha yaşlanmış olduk değil mi.umarım 2016 yılı hepinize hayırlı ve uğurlu gelmiştir.bu süre içinde yine dantel-yap bloğum ile bolca zaman geçirdim.dantel ve oya örneği yayınları yaptım.bazen sizlerden gelen modelleri yayınladım bazende kendi elimden çıkan elişlerini yayınladım.çok beğendiğin örnekleri de arkadaşlarımdan izin alarak yayınladım.zaten burada örgüler ,danteller ve oya örneği paylaşmak de...

Gleam Fashion
 Bu Hafta: 1 - Ortalama: 0.1 - Sıra: 6
Gleam Fashion
Moda, Stil ve Lifestyle Blog

halituzan.com
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 7
halituzan.com
Kişisel Blog
Karaca Yemek Tarifleri
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 8
Karaca Yemek Tarifleri
Amacımız daha geniş kıtlelere uzanıp, halka hizmet etmektir
Adana Kebap Tarifi
Adana Kebap Malzemeler : Yarım kg kıyma (mümkünse tek çekilmiş kuzu eti)2 tane salçalık biber2 tane yeşilbiberBir yemek kaşığı acı biber salçasıBir tatlı kaşığı silme tuzİstenirse 1 çay kaşığı acı toz biberİstenirse 150 gr kuyruk yağı1 yemek kaşığı sıvıyağ1 çay bardağı kıyılmış maydanoz. Servis için :Ev yapımı kolay mayalı lavaş pide, soğan, domates, maydanoz ve salatalıktan oluşan salata Yapılışı : Biberlerin iç kısımları temizlenerek ince ince kıyalım. Maydanoz, biberler, kıy...

Bezelyeli Etli Börek Tarifi
Bezelyeli Etli Börek Tarifi Malzemeler : 1 paket milföy hamuru2 adet orta boy soğan250 gr kuzu eti2 adet orta boy domates1 yumurtanın sarısı1 su bardağı haşlanmış bezelye1 demet maydanoz1 çorba kaşığı margarin1/2 çay bardağı sıvı yağYapılışı : Tencereye margarini ve sıvı yağı alalım ve kızdıralım. Fındık iriliğinde doğramış olduğumuz kuzu etlerini ilave edelim. Bırakmış oldukları suyu çekene kadar kavuralım.  Soğanları ilave edip pembeleştirelim. Kabukları pembelenmiş ve küp şeklinde doğranmış domatesleri ilave ederek 5 ...

Sultan Lokumu Nasıl Yapılır ?
Malzemeler1 lt süt,1 su bardağı un,1,5 su bardağı toz şeker,1 paket vanilya,1 paket kakaolu toz şanti,1 su bardağı soğuk süt,1 kase hindistan cevizi.Üzeri İçin:Muz dilimleri.Sultan Lokumu Nasıl YapılırBir kaba 1 su bardağı soğuk sütü, 1 poşet kakaolu krem şantiyi koyalım ve koyulaşana kadar çırpıp, buzdolabında bekletelim.Dikdörtgen bir borcamın üzerine bolca hindistan cevizi serpelim.Tencereye sütü, unu, toz şekeri koyalım ve sürekli karıştırarak pişirelim.Üzeri göz göz olunca ocaktan alıp, içine vanilyayı ilave edelim ve karıştıra...

KelimeTozu
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0.6 - Sıra: 9
KelimeTozu
Kitap, sinema, tiyatro, gezi, bakım konularının ve denemelerin yer aldığı kişisel blog.
Bir Muhteşem An Müsveddesi
Allah’ın her günü uyandığımda yapacaklarımın beni tekmili kıyafetle karşılayacağı bir günü bekliyorum. Bu düşünceyle uyuyamıyor, zaten doğru dürüst beceremediğim nefes çalışmalarına kendimi veremiyorum. Bir de vakti zamanında ile başlayan sözcüklerimi sudan çıkarıp yatmadan önce ağzıma takıyorum ki iyice kafa göz yarabileyim zihnimi. İnsan, kendi kendinin doktorudur sözünün, üç beş bilemedin on kez deneneme yanılma yoluyla doğruluğunu kabul edebilmiş bir kadınım neticede. Zaten bir şeyi de ilk okuduğumda anlayacak kadar da ...

Olay Yerine İntikal 6
“ Saat kaç?” “ Vakti.” “ Yanlış. Görebiliyorum. İleriye almışsın bazı sahneleri. Bana bile dürüst davranmıyorsun.” “Sana bakmadan daha iyi idare edebiliyordum. Arada, tamam kabul, çoğu kez seni de oyuna dâhil ediyor, suçu ikiye bölüyordum. Doğru ya da sapıkça olması bu düşüncelerin kimsenin umurunda olmadığını bildiğimden kendimce inandığım bu doğruya tutunup insanca bir çabaya girişmiştim.” “İnsanca… Bir yerden duymuşsun. Sana ait değil bu kelime. Radyoda çalan ne?” “Ezginin Günlüğü, Bilmiyorum Ne Olacak.” ...

Paris Sıkıntısı
Sembolizm akımının kapıları daha ardına kadar açılmadan girişte ilk duyulan çığırtkanlardan biri Charles Baudelaire. Şiir, onun evreninde şiirin kendine has uyumundan farklı olarak bir de uyaksız tonlarla seke seke geçer düzyazı tarlasından. Kök salan her bir meyveden alınan ısırığın verdiği lezzetin sende, bende, onda farklılığıyla, farkını bugün dahi hissettirir iyiden iyiye. Ne yaşadığını bilsen, onun nelerden beslendiği ya da beslenemediği hislerini alıp üst üste koysan deneyim denilen ağaç gövdesinde iki soluklansan ancak idrakı...

Galatasaray Arena - 1905 - Sarı Kırmızı
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 10
Galatasaray Arena - 1905 - Sarı Kırmızı
Galatasaray haberlerinin günlük girildiği bilgi blog sitesi, hergün en az 2 içerik girilmektedr
İstanbul Koltuk Yikama
Koltuk yıkama profesyonel iş kapsamı içine alınmış olup deneyim ve kaliteli ekipman ile mükemmel bir hizmete dönüşebilir. İstanbul geneline yayılmış İstanbul Profesyonel Koltuk Yıkama firmamız bir temizlik firması olup koltuk yıkama konusunda ağırlıklı profesyonel ve mükemmel hizmet sunmaktadır. Koltuk yıkama hizmeti ev koltuk yıkama , ofis koltuk yıkama , oto koltuk yıkama, araç koltuk yıkama gibi alt dallara sahiptir.  Okul konferans salon koltukları, sinema koltukları, toplantı odası koltukları, otel koltukları gibi sandalye ve koltuk ad...

Galatasaray\'da Cuma paniği!
Haftanın açılış maçında Elazığ'ı konuk edecek olan Cim Bom bu sezon 4. kez cuma sınavına çıkıyor. Bundan önceki 3 karşılaşmada Eskişehir ve Antalya ile berabere kalıp, Konya'yı güç bela yenen Aslan'ı salı günü de Juventus'la final maçı bekliyor!Süper Lig’de 14. hafta Galatasaray ile Sanica Boru Elazığspor arasındaki mücadeleyle başlıyor. TT Arena’daki karşılaşma saat 20.00’de, maçın hakemi ise Çağatay Şahan. Lider Fenerbahçe ile arasında 9 puan fark bulunan Sarı-Kırmızılı ekip, Okan Buruk yönetiminde zor günler geçiren Elaz...

Galatasaray\'da Cuma paniği!
Haftanın açılış maçında Elazığ'ı konuk edecek olan Cim Bom bu sezon 4. kez cuma sınavına çıkıyor. Bundan önceki 3 karşılaşmada Eskişehir ve Antalya ile berabere kalıp, Konya'yı güç bela yenen Aslan'ı salı günü de Juventus'la final maçı bekliyor!Süper Lig’de 14. hafta Galatasaray ile Sanica Boru Elazığspor arasındaki mücadeleyle başlıyor. TT Arena’daki karşılaşma saat 20.00’de, maçın hakemi ise Çağatay Şahan. Lider Fenerbahçe ile arasında 9 puan fark bulunan Sarı-Kırmızılı ekip, Okan Buruk yönetiminde zor günler geçiren Elaz...

Şimdi | Bloglama Zamanı
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 11
Şimdi | Bloglama Zamanı
Blog Yazarlığı, Blogger Eklentileri, Blogger Şablonları, SEO ve Sosyal Medya Üzerine Bilgiler, Blogger Yardim
Personal fashion blog
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 12
Personal fashion blog
Anneliği bütün mesleklerin önüne almış çocukları ile birlikte yeni ve uzun bir yolculuk içinde kendi hobilerine de yer veren kendi tasarladığı takılar dışında takı kullandığında rahatsız olan devamlı kendini geliştiren içimdeki yo
güncel bebek
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 13
güncel bebek
anne&bebek günlükleri bebekle yaşam
eleştiriyorum
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 14
eleştiriyorum
Her konuda eleştiri
hamilelik takip
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 15
hamilelik takip
Sitemiz hamilelik takip kelimesinde öncü sitedir.
Dikis Dunyam
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0.8 - Sıra: 16
Dikis Dunyam
Dikiş ağırlıklı olmak üzere yemek,gezi ve hobi kategorilerinin de bulunduğu kişisel bloğum
mefruşat işleri
   Hayırlı akşamlarınız olsun. Ara ara derken yayınların arası baya açılıyor:)Tek bir sebebi var yetişemiyorum:) Kurslar okulum evim derken fırsat bulamıyorum. İnşaAllah bundan sonra bir düzene sokabilirim.Mefruşat kursuna başlarken amacım evdeki yarımları bitirmekti.Peki bitti mi hayır:) Yarımlara yarımlar eklendi.Yani hepsi bitmedi. Birkaç taneyi yaptım canım o kadarda değil:)Allaha emanet olun görüşmek üzere instagram hulyabasaran78neselidukkan.butik Büyük boy hurcum  seccadem  masa örtüm kırlen...

Bir metreden penye bluz
 Bazı dikiş projeleri akılda olmaz, öylesine gelişir.Bu da onlardan biriydi. Kumaşçıda görünce desenini çok beğendiğim,ama bir metre kaldığı için alsam mı almasam mı diye tereddüt ettiğim, amaaan ne olacak bir kenarda dursun diye aldığım, Sonra da iyi ki almışım dediğim:) Çok olmadı bu penye bluzu dikeli. Tabi ki kuzuya.Bir metre kumaştan 48 beden olan bana bir şey çıkacak değil haliyle:)Penye kumaşın eninin geniş olması işime yaradı.Kalıbımız 38 beden. Modeli aynen uyguladım demeyim de,yaka ve manşet yok diyeyim:)Penyelerde ço...

Bol cepli spor etkinlik ceketi
Farkındayım bu ceket etkinliğinde de geç kaldım amasonunda bitti çok şükür. Bu kadar geç kalmasının sebebi,ceketi kuzuya diktiğim için, ee kuzuda Eskişehir de oluncaprova etmem gerekiyordu. Vizeleri bitince bir önceki hafta başı geldi. Bende provamı yapabildim. Baya parçalı bir model olduğu için çok oyaladı,Bir yandan da ders çalışıyorum. Bu hafta sonu açık öğretim sınavım var.İşte bitmesi bu günü buldu:) Ceketi çok sevgili blog arkadaşım  ayselinceket etkinliği için diktim. Kalıp 38 beden. Değişikliği sadece yaka da yaptım....

doğum günü süsleri
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 17
doğum günü süsleri
Sitemizden doğum günü süsleri sipariş edebilirsiniz.
Emre YILMAZ | Avucumdakiler
 Bu Hafta: 0 - Ortalama: 0 - Sıra: 18
Emre YILMAZ | Avucumdakiler
Anlayamadıklarımız, Farkedemediklerimiz, Yaşayamadıklarımız, Unuttuklarımız ve Sanatlarımız
Ben Bir Kadın Sevdim
Ben bir kadın sevdim... Anlatsam... Adını bilmezsiniz, bende söyleyemem zaten. Kelimelere döksem, soğuk gelir; üşürsünüz. Gittiğini anlar; ağlarsınız. Limanlara saplanır; kaybolursunuz... Ben bir kadın sevdim... Anlatsam... Beyaz bir kağıda dökemezsiniz güzelliğini... Yorulursunuz.  Notaların sesi kısılır. Eksik kalır şiirler...Anlayamazsınız... Tekrar edip durursunuz... Dinlersiniz. Okursunuz. Yine tekrar edersiniz aynı şeyleri... Gidemezsiniz. Kabullenemez siniz... Benim gibi görmeyi dilersiniz. Göremezsiniz... Ben bir kadın sevdim... ...

MEYHANE SANDALYESİ
Meyhaneci rakıyı masanın üzerine sert bir şekilde vurdu. Usulca kadehi bıraktı rakının yanına. Bir dilim peynir koydu, sadece bir dilim. İki elini masanın üzerine dayadı. Masanın diğer ucunda olan meyhane sandalyesiyle göz göze geldi. Uzun uzun baktı. Sonra mutfağa gitti. Meyhane sandalyesi yalnızdı koca masada. Kimse sormazdı onun derdini. Bir masanın üzerine yatar. Yüzünü kapatır ve ağlardı, her gün ağardığında. Her gece bir yerlere atılır. Üstüne basılır. Acımasızca kırılırmış, meyhane sandalyesi...   Yalnızdı meyhane...

Beni Sevmenden Korkuyorum
Karlar yağacak bugünde, ben üşüyeceğim, Islanıp ıslanıp kapına dayanacağım. Ellerim, ayaklarım titreyecek, bağıracağım. Eğer ki, açarsan kapılarını, ben o gün öleceğim. Şair olup, resmini çizeceğim. Ressam olup, heykellerini dikeceğim. Gün gelecek tanrıya ulaşacağım... Karınca olup, filleri ezeceğim. Vakit gelecek, öpmek isteyeceksin. Eğer ki, uzatırsan ellerini, ben o gün öleceğim. Bir an gelecek, ve sen beni seveceksin, Şiirler ve şarkıları susturacaksın. Hayallerim bitecek, ve ben seni rüyalara gömeceğim. Beni sevmenden korkuyoru...

Detaylı İstatistikler
Ortalama (Son 10 Haftalar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
30.4 129.1 946.6
Toplam (Tüm Zamanlar)
Girişler Çıkışlar Gösterimler
8,176 31,790 546,103